רשום- רש”י ושטיינזלץ מסבירים שזהו האופן שבו כל אדם סוגר את החבית לאחר שהוא טועם ממנה ומחליט לקנות אותה. זוהי סגירה ייחודית לכל אדם ולכן יכולה להוות סימן.
אבידה מדעת- כדאי להזכיר בהקשר הזה את האיסור לשתות מחבית פתוחה, מחשש שמא הטיל שם נחש ארס. כיוון שכך, אדם שמשאיר חבית פתוחה למעשה מעיד על כך שאין בכוונתו לחזור לקחת אותה, וממילא לא מדובר באבידה שצריך להחזיר, אלא בחפץ שהושאר במודעות.
קודם שנפתחו האוצרות- על פי רש”י לפני פתיחת המחסנים רק בעל החביות המקורי אוטם אותן, ולכן אם נמצאת חבית אטומה היא שייכת לו ויש להכריז. לעומת זאת אם האוצרות כבר נפתחו הרי שהחביות כבר עברו ידיים רבות, וכל אחד אטם אותן מחדש, ולכן האיטום של החביות אינו מעיד שהן שייכות לבעל האוצר, אלא הן יכולות להיות שייכות לכל אדם אחר שהחביות עברו אצלו.