השיעור היום מוקדש לרפואה שלימה ללאה נעמי בת רחל על ידי דברה דיקסון.
מה הדין לגבי קרבן אשם במי שבעל שפחה חרופה כמה פעמים – האם מביאים קרבן על כל מעשה בעילה אם נודע לו בין לבין? או האם ידיעה אינה קובעת בקרבן אשם כמו בקרבן חטאת? מה הדין במי שהתכוון לעשות מעשה בשבת שמותר ובטעות עשה מעשה אסור – כגון התכון להגביה את התלוש וחתך את המחובר (תלש)? מה אם התכוון לחתוך את התלוש וחתך את המחובר – על מקרה זה חלוקים רבא ואביי. שבת שונה משאר מצוות בעניין זה. וגם שונה בזה שחייבים שני קרבנות חטאת אם עשה שניים בהעלם אחד – מה המקרה הזה?