הדף היום מוקדש ע”י טינה לם לכבוד הולדת נכדה.
הדף היום מוקדש ע”י סלביה סימונס לזכר נשמת אביה אברהם נחום בן ישראל.
הדף היום מוקדש ע”י סוזן שבסלס לכבוד הרב מרק שנייר.
הדף היום מוקדש לזכר נשמת משה בן עמרם, משה רבינו.
כל המקרים במשנה נלמדים ממקרה של "אחות אשתו” – אם כן, מדוע מתחילה המשנה ב”בתו” ולא במקרה זה? האם בגלל ש”בתו” נלמדת מדרשה? לא! זה בגלל ש”בתו” היא הכי קרובה אליו ולכן התחילה המשנה באותו מקרה. מבואר הסדר וסיווג המקרים במשנה. מדוע משמשת במשנה במילה "פטורות” במשנה ולא "אסורות”? מדוע מציינת המשנה את המספר חמש עשרה בתחילת המשנה ואז שוב מציינת אותם בסוף "הרי אלו”? היא באה להגביל את המקרים בהם הצרה פטורה מייבום לאותם חמש עשרה בלבד ולא לשני מקרים נוספים שהוזכרו על ידי רב ורב אסי (שקבעו שהם פוטרים גם את הצרה). כיצד היו מסבירים רב ורב אסי את משנתנו – מה בא למעט המספר חמש עשרה ומדוע לא מזכירה המשנה את שני המקרים האחרים שלטענתם יש להם דינים כמו המקרים במשנה? הלכות המשנה נלמדים כולם מהמקרה של אחות אשתו בתורה. אֵיך? ניתן להבין מהדרשה שאם לא הייתה לנו דרשה, אפשר היה לחשוב שאח יורשה לערוך ייבום עם אחות אשתו – מדוע? האם זה בגלל מצוות עשה דוחה מצוות לא תעשה? האם עיקרון זה חל על מצווה לא תעשה שעונשם כרת?