זה הדף של שבת. לצפייה בדף של שישי, לחצו כאן.
הדף היום מוקדש ע”י דבי אנגלן-איגלס לע”נ אביה האנק איגלס, חנוך בן מנדל ז”ל, בציון השלושים.
אם שני אנשים שותפים חצר, מה הם כל הכללים לגבי השימוש בחצר כאשר אסור לאחד ליהנות מהשני או כאשר לכל אחד אסור ליהנות זה מזה? חכמים חולקים על רבי אליעזר בן יעקב בכל המקרים. האם יש הבדל אם אסרו את עצמם בנדר או שנאסרו בנדר שהזולת נדר? האם הוויכוח במשנה הוא על חצר הניתנת לחלק או על חצר שאי אפשר לחלק בגלל שקטן מדי? אם אחד השכיר את מקום בבעלותו למישהו אחר, האם מי שמודר הנאה מהבעלים מותר להשתמש במקום המושכר? במה זה תלוי?






































